Pokud zasíláte zboží do společnosti BOXED, s.r.o., nejčastěji na servis v rámci reklamačního řízení, je nutné zásilku vhodně zabalit.
Vhodným balením rozumíme takový přepravní obal, který odpovídá hmotnosti zásilky a poskytuje dostatečnou ochranu pro zboží během přepravy. Zejména jsou pak zajištěny vnitřní prostory krabice, které jsou vyztuženy kvalitním výplňovým materiálem, a samotné zboží je chráněno proti pohybu.
- Přepravní obal
- Přepravní obal by vždy měla tvořit kvalitní kartonová krabice. Dle typu a charakteru zboží by měla být zvolena síla vrstev vlnité lepenky.
- Výplně a deformační zóny
- Výplně tvoří nedílnou součást balení zásilky. Vyplňují volný prostor mezi kartonovým obalem a obsahem zásilky a tvoří v zásilce tzv. deformační zóny.
- Pokud bude mít zásilka dostatečné deformační zóny, nedojde k poškození samotného obsahu zásilky ani při poškození obalového materiálu.
- Vzhledem k charakteru námi dodávaného zboží Vás prosíme především o zvýšenou ochranu citlivých částí zařízení (obrazovka LCD monitoru, plastové části počítače, celé notebooky).
Příklady doporučeného balení:
Vhodný způsob zabalení LCD monitoru - pod obrazovku je vložen karton pro její ochranu. Pro zamezení pohybu je potřeba doplnit balící materiál.
Doporučený způsob zabalení notebooku bez brašny – je třeba zajistit, aby se notebook nepohyboval pomocí měkké výplně.
Vzorový příklad zabalení počítače pro přepravu – pod a nad počítač je vložen karton pro ochranu plochy a nejvíce výplně je v rozích obalu pro zamezení pohybu a absorpci energie nárazu při manipulaci s balíkem.
Výplně se používají pro vytvoření deformačních zón v zásilce, oddělení přepravovaných výrobků a vyplnění volného prostoru v zásilce. Použitím vhodných výplňových materiálů lze minimalizovat rizika možného poškození obsahu zásilky.
Příklady výplňových materiálů:
- Bublinková fólie
- Polystyren/polystyrenové kuličky
- Karton
- Manipulační značky
- Pro označení zásilky a informaci pro přepravce a další osoby manipulující se zásilkou je možné využít tzv. manipulačních značek.
Prosím, věnujte zabalení zásilky dostatečnou pozornost.
Společnost BOXED, s.r.o. nenese odpovědnost za zboží Kupujícího až do momentu jeho převzetí k reklamačnímu servisu a to ani v okamžiku, kdy je přeprava sjednána na náklady Prodávajícího.